بودن یا هستی یا جوهره ی وجود

همه چیز از هر آنچه که در یک زندگی از خاطر انسان می گذرد یا به زندگی معنا می بخشد یا زندگی را لذت بخش می نماید به هر نامی و....

بودن یا هستی یا جوهره ی وجود

همه چیز از هر آنچه که در یک زندگی از خاطر انسان می گذرد یا به زندگی معنا می بخشد یا زندگی را لذت بخش می نماید به هر نامی و....

خسته ام کاش بودی در بودنم

 این شعر قشنگ مال فریدون مشیری هستش. دل تنگ من هم عجیب با این شعر پیوند داره. این پیوند شاید به ده سال پیش برگرده وقتی که اونو از مرحوم داییم می شنیدم و نا خود آگاه برام جالب بود.

دوست دارم بعد از خوندن این شعر اینجا رو کلیک کنی. 

دل تنگ

سر خود را مزن اینگونه به سنگ

دل دیوانه تنها دل تنگ
منشین در پس این بهت گران

مدران جامه جان را مدران

مکن ای خسته درین بغض درنگ

دل دیوانه تنها دلتنگ

پیش این سنگدلان قدر دل و سنگ یکی است

قیل و قال زغن و بانگ شباهنگ یکی است

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین

سینه را ساختی از عشقش سرشارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

چه دل آزارترین شد چه دل آزارترین

نه همین سردی و بیگانگی از حد گذراند

نه همین در غمت اینگونه نشاند

با تو چون دشمن دارد سر جنگ

دل دیوانه تنها دل تنگ

ناله از درد مکن

آتشی را که در آن زیسته ای سرد مکن

با غمش باز بمان

سرخ رو باش ازین عشق و سرافراز بمان

راه عشق است که همواره شود از خون رنگ

دل دیوانه تنها دل تنگ



همچنین می توانید در باکس زیر دیدگاه های ارائه شده را ببینید و دیدگاه خود را نیز درج نمایید. 


 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:37

به کلبه ی کوچک تنهائیام که واسه خاطر تنهایی و خستگی و بی رمقیم تنهای تنهاس خوش اومدی..............

خوش اومدی تنها

آدمک یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 http://konj.blogsky.com

من هم عاشق شعراشم.
این شعرش را هم در دفتر شعرم نوشتم.

و من گوشه ای از اون رو بر گوشه ای از دلم

بصیرهاشمی یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 http://basirhashemi.blogsky.com

سلام دوست عزیزم خوبی ممنون به من سری زدی
دوستتدارم بخاطرکه دردهای مان یکی یه شب بخیر

دل پیوست به دله

سعیده یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:04 http://myshoes.blogfa.com/

خیلی با حالم اصلاْ هم دست خودم نیست
این توصیفتون از خودتون برام عجیب بود
خنده ام گرفت
راستی من تازه متوجه شدم جزو لینکاتون هستم
ممنون که افتخار دادین...ولی حکمت بند کفش اینه که:
زندگی چیزی نیست بستن بند کفشی است (گوته)
که گاهی سقوط یا نجات آدم لب یک ارتفاع فقط به بند کفشی که باهاش آویزون شده بستگی داره

نازلی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:26 http://bo-physics.blogsky.com

خیلی قشنگ بود واقعا قشنگ بود...
نشنیده بودمش!!!
فقط عنوانش به همه چی می ارزه..."خسته ام کاش بودی در بودنم!"

دانلودش کردم...گوش دادم بهش.................................

خیلی خیلی خیلی مرسی.
نوش باشه بر گوش هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد